روابط 7 دلیل جدی تر از خیانت


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان abujasempes و آدرس abujasempes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

ازدواج

روابط 7 دلیل جدی تر از خیانت
یک شنبه 10 فروردين 1399 ساعت 21:38 | بازدید : 164 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

روابط 7 دلیل جدی تر از خیانت
تقلب: یکی از راه های تجزیه روابط در pi. یا دوست پسر شما این کار را انجام می دهد یا به ندرت در روابط خود عمل خواهید کرد. کفر با جدایی برابر است (می گویند). اما این مورد دیگری است که شما باید متفاوت آن را در نظر بگیرید. چون استاندارد نیست. یا سفید و سیاه نیست.

اما اگر فکر می کنید فقط "شاخ" می تواند رابطه ای را خراب کند ، اشتباه می کنید. زیرا دلایل بسیار دیگری وجود دارد که مطمئناً مانند موارد زیر می تواند به جدایی منجر شود:
# پنهان کردن چیزها و دروغ گفتن
یک دروغ کوچک دیگری را به ارمغان می آورد. و سپس به یک دومینو تبدیل می شود و بدون هیچ دلیلی در روابط شما مشکلی ایجاد می کند. حتی اگر انگیزه شما بی گناه است و شما فقط می خواهید از او محافظت کنید و او را به خاطر چیزهای بی اهمیتی خجالت نکشید ، خوب است که صادق باشید. بهتر است همیشه حقیقت را بگوییم و نه پنهان کردن چیزها از دروغگویی. زیرا به این ترتیب فقط اعتماد دیگران را از دست می دهید.
# عدم ارتباط
به افراط و تفریط نروید. برقراری ارتباط خوب با پسر شما به این معنی نیست که شما باید او را با پیام های بدون توقف بمباران کرده و یا مرتبا با او تماس بگیرید. این اثر متضاد خواهد داشت ، زیرا مطمئن ترین چیز این است که آن را متورم خواهید کرد. وقتی بحث نمی کنید که چه چیزی شما را آزار می دهد و مشکلاتی را که در روابط شما ایجاد می شود ، کمبود ارتباط برقرار خواهید کرد. و اگر این از ابتدا شروع نمی شود ، تهیه آن دشوار است.
# هیاهو درباره کارهای روزانه خانه
هیچ چیز آزاردهنده تر از هدر رفتن انرژی هر روز در کارهای خانه نیست. چه کسی چه چیزی را پاک می کند و چگونه به آنها بگویید ، آنها را پاک کنید و دوباره همین کار را انجام دهید. زیرا شما کار می کنید و می خواهید کسی به شما کمک کند و شما را بفهمد. شما نمی خواهید احساس کنید که یک کودک نو پا را در کنار خود دارید که باید هر روز پرستار شوید. # نه

# اگر در یک رابطه مورد علاقه زندگی می کنید
این بدان دلیل است که شما هزینه های خود را پرداخت می کنید ، زیرا همیشه به شما هدیه می دهد ، یا به دلیل این که همه چیز را به شما ارائه می دهد ، یا به این دلیل که نمی توانید تنها باشید.
# حسادت
این احساس غیرقابل کنترل است و به رفتارهای شدید منجر می شود. بدون شک شما آن را پیدا کرده اید. شما محو می شوید و خودتان نیستید. به همین دلیل خوب است که بدانید که برای انجام کاری شدید در حال قدم گذاشتن یا خارج از مرزها هستید. شکستن

# خودت نباشی
هیچ احساس رهایی بخش تر از بودن با شخصی بودن و خود بودن بودن نیست. مگر اینکه تظاهر کنید هیچ رابطه ای نیست. چون پسر شما واقعاً نمی داند شما چه شخصیتی هستید. و رابطه هیچ پایه ای ندارد.
# اگر با هر چیزی موافق نیستید
فقط در دیدگاه های خود گیر افتادن و پذیرش هیچ دیدگاه و موقعیت دیگری به این معنی نیست که در هر شرایطی نمی توانید سازش کنید و یک حزب ، خودخواه و خودخواه هستید. سازش همچنین به معنای تنوع است. این بدان معنی است که شما به نیازهای یکدیگر نیز فکر می کنید. یعنی می توانید تسلیم شوید و کسی می تواند به شما اعتماد کند. نقطه مقابل یک معیار جدی برای عدم ارتباط با شما است.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: